Registrace pacienta

Chcete se zaregistrovat do naší ordinace?

Pro budoucí maminky :

Naše ordinace registruje z kapacitních důvodů omezený počet pacientů, tj. 10 za měsíc. Jsou upřednostňovány děti z Brandýsa nad Labem. Pokud čekáte miminko, doporučujeme se ozvat co nejdříve během těhotentsví, abyste měli místo u nás jisté.  Poté je již postup jednoduchý, než Vás budou propouštět z porodnice, stačí zavolat na jakékoliv telefonní číslo do ordinace (viz kontakty).

Dítě by mělo být vyšetřeno praktickým pediatrem nejpozději do 48 hodin po propuštění z porodnice. Jakmile nás kontaktujete, domluvíme se na Vaší první návštěvě. Lékař může přijet k Vám domů a nebo můžete přijet do ordinace Vy. Vše záleží na domluvě.

Pokud jste se přistěhovali a hledáte nového lékaře pro své děti..

Kontaktujte naši ordinaci, ale bohužel se momentálně nacházíme ve složité situaci stran kapacity i personálního zastoupení, nové pacienty, kteří se přistěhovali registrujeme velmi omezeně.  Dáváme přednost těm, kteří mají lékaře velmi daleko.  Snad se situace zlepší po novém roce.

Před tím, než se rozhodnete zaregistrovat svého potomka právě k nám...

Podporujeme prevenci nemocí OČKOVÁNÍM. Pokud váháte, zda Vaše dítě očkovat nebo nikoliv, rádi s Vámi danou problematiku prodiskutujeme. Na internetu se validní zdroj informací hledá velmi těžko. I my chceme pro Vaše dítě jen to nejlepší. Vždy je však třeba zvážit přínosy versus rizika. Pokud jste však pevně rozhodnuti, že své dítě očkovat nenecháte, zvažte registraci k jinému praktickému lékaři.

Nejčastější dotazy rodičů zodpovězené přímo členy České vakcinologické společnosti J.E.Purkyně najdete po otevření odkazu níže.

www.vakcinace.eu/otazky-a-odpovedi-blue

V sekci "KE STAŽENÍ" si můžete stáhnout pdf na téma:

• TEPLOTA (autorkou textu je MUDr.Eva Vitoušová)
  • PRŮJEM A ZVRACENÍ (autorkou textu je MUDr.Eva Vitoušová)
  • INFORMACE K NOVÉ LEGISLATIVĚ PLATNÉ OD DUBNA 2012
  • JÍDELNÍČEK ( výživa dítěte po 4.měsíci života)