Registrace pacienta

Chcete se zaregistrovat do naší ordinace?

Pro budoucí maminky :

Naše ordinace registruje z kapacitních důvodů omezený počet pacientů na měsíc. Jsou upřednostňovány děti z Brandýsa nad Labem. Pokud čekáte miminko, doporučujeme se ozvat co nejdříve během těhotentsví, abyste měli místo u nás jisté.  Poté je již postup jednoduchý, než Vás budou propouštět z porodnice, stačí zavolat na jakékoliv telefonní číslo do ordinace (viz kontakty).

Dítě by mělo být vyšetřeno praktickým pediatrem nejpozději do 48 hodin po propuštění z porodnice. Jakmile nás kontaktujete, domluvíme se na Vaší první návštěvě. Lékař může přijet k Vám domů a nebo můžete přijet do ordinace Vy. Vše záleží na domluvě.

Pokud jste se přistěhovali a hledáte nového lékaře pro své děti..

Nové pacienty, kteří se přistěhovali, přijímáme omezeně, dáváme přednost těm, kteří mají registrujícího lékaře daleko, tzn. 60 minut cesty a víc. Zkuste se nám ozvat, uvidíme, co pro vás budeme moci udělat.

Před tím, než se rozhodnete zaregistrovat svého potomka právě k nám...

Podporujeme prevenci nemocí OČKOVÁNÍM. Pokud váháte, zda Vaše dítě očkovat nebo nikoliv, rádi s Vámi danou problematiku prodiskutujeme. Na internetu se validní zdroj informací hledá velmi těžko. I my chceme pro Vaše dítě jen to nejlepší. Vždy je však třeba zvážit přínosy versus rizika. Pokud jste však pevně rozhodnuti, že své dítě očkovat nenecháte, zvažte registraci k jinému praktickému lékaři.

Nejčastější dotazy rodičů zodpovězené přímo členy České vakcinologické společnosti J.E.Purkyně najdete po otevření odkazu níže.

www.vakcinace.eu/otazky-a-odpovedi-blue

Validní informace také najdete na webu Medici pro očkování

V sekci "KE STAŽENÍ" si můžete stáhnout pdf na téma:

• TEPLOTA (autorkou textu je MUDr.Eva Vitoušová)
  • PRŮJEM A ZVRACENÍ (autorkou textu je MUDr.Eva Vitoušová)
  • INFORMACE K NOVÉ LEGISLATIVĚ PLATNÉ OD DUBNA 2012
  • JÍDELNÍČEK ( výživa dítěte po 4.měsíci života)